Betingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder handel på www.privat.coffeebystorm.dk.

 

Bestilling og levering

Ordrer indgået hverdage inden kl. 11.00 ekspederes samme dag.
Leveringstiden er normalt 1-2 hverdage. Såfremt en vare ikke er på lager, vil du få direkte besked.
Coffee by Storm ApS  leverer på alle hverdage med GLS Pakkeshop. Det er også muligt selv, at afhente varerne på virksomhedens adresse i Nyborg.
Fragtprisen for levering i Danmark er kr. 49 for pakker op til 15 kilo. Der leveres fragtfrit ved køb for mere end 500 kr inkl. moms.
Ved levering uden for Danmark (herunder Færøerne og Grønland) tillægges ekstra fragtomkostninger og der må påregnes længere leveringstid.

 

Betaling

Coffee by Storm ApS modtager betaling med Dankort, VISA/Dankort, VISA, Mastercard og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varene afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms. 

Når du handler hos Coffee by Storm ApS er betaling er sikret igennem Wannafind.dk's betalingsgateway, der er godkendt og PCI certificeret af Fort Consult. Alle kortoplysninger behandles i henhold til kortorganisationernes regler. 

 

Fortrydelsesret

Af hensyn til fødevaresikkerheden er der IKKE returret på kaffe og andre fødevarer.
For øvrige varer gælder 14 dages fuld returret. Retten til returret regnes fra den dag, hvor du modtager varerne. Anmeldelse skal ske til os pr. mail: mail@coffeebystorm.dk og du skal senest 14 dage herefter have returneret forsendelsen. I meddelelsen til os skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. 

Varens stand, når du sender den retur. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord kan du prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik: du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationsretten gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produkter eller ydelser. Reklamationsretten til en fødevare udløber når den sidste anvendelsesdato overskrides. Coffee by Storm ApS dækker returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

 

Coffee by Storm ApS
Lindholm Havnevej 27
5800 Nyborg
E-mail: mail@coffeebystorm.dk
Telefon: 42 43 08 20

 

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Klagemuligheder

Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:

 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/  Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: mail@coffeebystorm.dk

 

Salgs- og leveringsbetingelser er revideret den 5. december 2017